Followers

Saturday 9 July 2011

cerpen n novel(of coz tentang cinta)

hye sumer..
well2...
aq nie memg peminat setia novel...
biler x der novel untuk aq baca..
mula arr bosan...
so skarang nie cara tuk aq hilangkan bosan 2 dengan baca cerpen2 kat penulisan 2 u..
best..
banyak gila cerpen yg best2...
skarang nie aq rasa cerpen lagi menarik dri novel..
yela..
cerpen lam 1 jam aq leh baca banyak gila cerita..
tapi klw baca novel aq baca 1 cite jek la lam 1 jam..
2 pon lom tentu abih...
tapi aq tetap setia 2 novel..
novel the best bro...
ni aq nk masukkan gamba2 cerpen yg aq dah baca...
nanti korang search la klw rasa2 nk baca...

~aliesha kirana~

aku seorang pencinta rahsia*aspr* 
bear cinta
 ria natsumi
dan bila esok
 syamnurriezmil*lam banyak2 penulis cerpen yg ader...cerpen dya yg aq paling suka...dya nya story best!
tapi...tiapp kali aq baca cerpen2 dya...tiapp kali 2 arr aq rasa tersindir...
haih..nasib2...baca cerpen dya bagai nk mati aq jadinya...
untuk pengatahuan korang gak..dya ader terbitkan 1 novel yg baru2 nie tersenarai lan carta best seller...
ala..novel telanjur mencintaimu 2...
releks tanpa cinta
aku dipanah cinta sang cupid!

bila aku sudah tiada
tercipta untuk ku..
lagu cinta untuk kita

aku tak nak popular!

surat cinta untuk jiran(scuj)
cerita cinta dongeng

diakah bantal busuk aku?(dbba)

jangan bilang tidak

si hitam manis pilihan hati
matahariku

korang try la baca cerpen2 nie...
~farz~

2 comments: